2010/06/12

Aku dah mula sibuk dengan sem baru ni....


Salam,
aku dah mula sibuk dengan study aku, kerja aku dan family aku. Hari ni anak aku demam plak. Pagi jumaat tu aku EL halfday petang xyl aku plak halfday. So pakat2 lah. So bab anak aku tu dah settle jumpa dr dan dpt rawatan. Cuma yang aku tension, siang main ok saja. Masuk malam saja badan dah mula panas. Benda macam ni aku berapa suka. Tapi nak buat mcmana dah takhdir namanya.

Balik pada study aku plak. Sekarang tengah sibuk buat assignment. Fuh ada 2 assignment yang format dia berbentuk tesis. Macam ambik master la pulak. Tapi aku layan saja. Result sem 1 dah keluaq. Alhamdulilah syukur result sangat memberansangkan. Terima kasih pada ibubapa aku yang mendoakan kejayaan aku. Tak lupa pada xyl aku yang bagi semangat dekat aku. Kepada anak aku. hari2 tanya "abah nak pergi sekolah ker" heheheh yer saja aku. Tak lupa jugak pada rakan amator yang memahami serta memberi kata semangat dekat aku terutama geng2 adarc47.

So jika audio tak dengar di udara bukan apa. Mungkin sibuk dengan tugasan dan sebagainya. But aku still monitor band2 yang aku minati di vhf atau di hf. So rakan2 kalau ada apa yg aku boleh bantu sms ker, call ker dsb. Jumpa lagi semua.

No comments:

Morse code trainer