2010/07/23

Senaman Mata

SEDARKAH ANDA. PENGLIHATAN ANDA SEMAKIN KABUR…

Sedarkah anda, banyak aktiviti harian anda menyumbang kepada kerosakkan mata anda. Setiap hari anda melemahkan daya penglihatan anda tanpa anda sedari. Satu yang membimbangkan. Dan lebih merugikan anda terpaksa menghabiskan ratusan ringgit malahan ribuan ringgit untuk mata anda. Mahukan anda saya tunjukkan cara menggurangkan power cermin mata anda dari terus naik.

Atau kebarangkalian tinggi menggelakkan anda dari mula memakai cermin mata. Ini bukan omongan kosong kerana senaman mata telah dihasilkan semenjak tahun 1919 oleh pakar ophthamology di negara barat. Sehingga sekarang kajian diteruskan sehingga menghasilkan pelbagai jenis senaman mata. Melalui ujian yang dibuat mendapati senaman mata mampu meningkatkan daya penglihatan anda, mengurangkan kekaburan dan menguatkan otot mata. Ingin mencuba senaman mata yang mencabar danmembantu menguatkan penglihatan???

Anda diberikan gambarajah dua bulatan seperti dibawah

Anda perlu menghasilkan bulatan ketiga dengan daya penglihatan anda. Mampukah anda menghasilkan bulatan ketiga berdimensi??? Bulatan ketiga yang betul akan terapung di atas permukaan kertas.



No comments:

Morse code trainer