2011/04/14

Sorry busy

Assalamualakum dan Salam sejahtera,

Minggu ni dan sampai hujung bulan memang busy dengan kerja, penat x dak org tolong, bos relax saja, aku sakit lutut dok angkat benda2 berat. Dia buat x tau saja.

Hahaha dan minggu ni jugak aku ada exam. Exam ni memang mencabar topic 1 ok lagi . Bila dia masuk topic 2 dan 3. Pergh berasap kepala....itulah switching technology. This week sabtu neh bersamaan dengan 17hb April aku ada exam.

Sepatutnya 16hb april pun ada exam, tapi tanggung drpd pihak pengurusan. Maklumlah rakan2 di sabah akan mengundi calon masing2 atas sbb itu tangguh pada 30hb april. Aduh lmbt lagi member aku hari ni dah merdeka dah.....exam dah habis. aku lmbt lagi.....

Lama jugak blog neh x update......insyallah lps habis exam akan keluar cer..cer baru....
Kepada kawan2 sahabat andai doakan aku yer........all the best 73 de 9M2RIE-Amry

No comments:

Morse code trainer