2009/08/25

01234

apadia ni no apa plak ni penin kepala aku..................... 01234. Awat susah sangat. Bilaa nak senang.

4 comments:

peihong said...

bro sudah anta borang ka....

9W2RIE said...

lesdah bro anda macamana peihong. Thn ni raya pertama teman raya di Bota, lambor kanan.

peihong said...

teman tadi baru pos....

teman memang ade je kat bota tu...

nanti teman email no telefon teman kat mike...

kalo tak jumpa raye jumpa kat mcmc le jawapnya...

ada sekali tu teman perasan kete mike kat cenderong balai..

9W2RIE said...

teman x perasaan langsung keta mike dkt cenderong balai tu. tu la jalan yg teman selalu guna balik ke bota.
xpe la peihong klau x jumpa dkt kg jumpa dkt mcmc. Itu pun klau jadi ambik la.

Morse code trainer