2011/05/01

Bermula hobi baru.....Niat pertama untuk kesihatan

Bukan nak menunjuk. Sampai masa unutk aku berbasikal pulak. Niat unutk kesihatan dan kecikkan apa yang patut. Skrg neh besar besar sini berat pun dah seratus lebih.

Thank to abg aku....aku tau dia dah habis byk tapi jual untuk adik dia x berkira pun.....buat pemulaan aku terima saja.....

Untuk kawan dan sahabat aku akan join hampa..tolong la ajaq skit......benda baru neh bukannya pandai sangat......... kalau dok ngaku pandai belagak dan takbur plak

So byk benda yg takdak lagi....helmet, timer dan lampu sana sini.......next aku akan dptkan.

smpi sini dulu..

sebarang komen sila masuk ke ruang komen yang disediakan......

3 comments:

9W2OCC SHAM aka Misai Tanglooong said...

tahniah,,,
selamat berkayuh,,,
kayuh utk kesihatan,,,

bertambah lg sorang cycling hams malaysia,,,

9W2UWR said...

tahniah bang amry....

read quran said...

hebat, tenang saja

Morse code trainer