2010/08/17

Apadia geng 718?


Ok sebenarnya takdak apa maksud yang ganas dengan geng 718 ni. Cuma ini rekaan semata-mata. Maksud geng 718 ialah rakan-rakan amateur yang ada HF yang berjenama IC-718. Itu saja. Jadi siapa yang ada set HF tu kebetulan saja. Bukan kena register pun. Saja seronok2.

7 comments:

Mazru Majid said...

bro da jd geng 718 ke?ehehe

AMATEUR RADIO STATION : 9M2GET said...

Dulu aku ada la satu IC718..tapi dah bagi rakan...boleh kira geng lagi ka ? hehehehehe

9M2RDX said...

Geng 606 Banzai...! Selamat Berpuasa

9M2RIE said...

boleh apa2 saja pun boleh.....saja nak tarikh minat rakan baru dengan HF. Ni semua kebetulan saja.

Jurukaka said...

huh.. aku nak join! Dulu ada geng 786.. pastu 706.. kira ni yang paling mampu la 716 hehe..

9M2RIE said...

boleh2 tadak masalah. 9w2 ka 9m2 join saja bukan kena duit pun. Saja seronok2. Mai2 join jgn tak join.....

AUR said...

nak join gak...bang presiden 9m2rie...hahahaha

Morse code trainer