2010/03/18

Tahniah Yang Berjaya Dalam CW exam

Alhamdulilah selesai sudah CW exam. Kepada yang gagal, jangan berputus Asa. Cuba lagi di masa akan datang. Pada pendapat saya, pengalaman anda menduduki exam cw ini akan membuat semangat anda akan lebih usaha, Dimana anda sudah tahu apa yang perlu anda buat selepas ini dan seterusnya lulus cw exam akan datang. Jika mahu bantuan bertaNYA lah kepada rakan-rakan yang lulus cw, baik yang senior ataupun junior. Saya mendoakan anda semua berjaya nanti. So jangan putus asa kuatkan semangat, disamping berdoa, mohon restu ibubapa dan yang paling penting berusaha dengan gigih.

Kepada yang lulus Tahniah. Semua itu adalah USAHA ANDA SENDIRI!!!!. Orang lain hanya dapat membantu sedikit sahaja.



Tahniah kepada Pak Yop-9W2YR
Saya terasa amat bersyukur dan bangga pada anda Pak Yop. Anda seorang yang kuat semangat. Saya percaya gagal sekali bukan gagal selama-lamanya. Kalau di tengok disini, setelah 4 kali anda ambil exam cw akhirnya anda berjaya, tapi semangat yang di tunjuk oleh anda Pak yop susah nak cari. So Tahniah pak yop.




Kepada rakan saya ni Tahniah Halim- 9W2NTT
Sekali lagi Tahniah pada anda Halim. Anak muda ini berjaya jugak akhirnya. Macam -macam dugaan dan cabaran yang di tempuhi "susah hati", "takut", "hang", "jem" dan sebagainya. Akhirnya anda berjaya jugak halim. Pendapat pribadi saya, anda juga seorang yang kuat semangat dan saya bangga dan seronok sangat cuma semalam masa adalah terhad untuk saya memberi sedikit tip untuk sending di sana. Tapi terima kasih kepada sahabat saya 5ZAL-9M2GTR yang membantu.


Semua ini tak akan bercakap di mulut secara direct . Ikhlas daripada 9M2RIE- AMRY

No comments:

Morse code trainer