2009/09/10

Untuk melegakan pemikiran yang kusut.....aku



Lepas raya ni aku dah booking untuk tengok malaysia open kuala lumpur 2009 sukan tennis. Ini la sukan yang aku minat dan telah main dari sekolah lagi dan sampai peringkat negeri. Sekarang pun masih aktif selepas injured lutut pun. Masa injured tu konpom la badan aku naik mendadak. Sendiri tgk la skrg ni. Memang sukan ni la untuk aku lepas geram. Balik saja kerja terus main dekat opis. Kdg2 main jugak dkt luar tapi bayaq la court dia. Pada aku sukan ni memberi satu kepuasan. Sama jugak la macam hobi lain. Setiap hobi yang di minati mesti ada pelaburan beli equipment. Insyaallah akan di peturunkan kepada harmonic aku yg sedang membesar.
Cerita ni bukan nak menunjuk-nunjuk tapi ni la hobi aku yg utama selain radio amateur dan lain2 lagi. Maaf la jika post ini agak keterlaluan. So "mainlah sukan untuk kesihatan". De 9w2rie

No comments:

Morse code trainer