2009/10/21

yang mana satu nak pilih-II

The best solutions is :
3-buat kerja lain
5-tengok saja
6-redha saja
9-buat tak tau saja
10-bersyukur apa yang ada
11-bersahabat
13-layan saja
14-bersukan
15-jangan tinggal hobi radio

Thanks bro2 yang bagi semangat/pendapat/buah pikiran/dsb

5 comments:

9W2OCC SHAM said...

apa crita ni,,, tak paham dan buat2 tak nak paham,,,

mazru(9m2mzr) said...
This comment has been removed by the author.
mazru(9m2mzr) said...

dah kena angin nampak!xpe rie kite paham gundah gulana tahap dewa yg dilalui sekarang..

jgn cari hobi lain..ramai rakan yg paham situasi ko sekarang termasuk aku..

sape cakap senang nak terbalik huruf tu?kena siap sedia mental dan perasaan kena stabil..tp ko mesti boleh punye;lah cover mende kecik camni..

lgpun angin tu x lama,kejap je dia hilanglah..trust me ok.

日月神教-任我行 said...

成人遊戲,免費成人影片,成人光碟,情色遊戲,情色a片,情色網,性愛自拍,美女寫真,亂倫,戀愛ING,免費視訊聊天,視訊聊天,成人短片,美女交友,美女遊戲,18禁,三級片,美女,成人圖片區,avdvd,色情遊戲,情色貼圖,女優,偷拍,情色視訊,愛情小說,85cc成人片,成人貼圖站,成人論壇,080聊天室,080苗栗人聊天室,免費a片,視訊美女,視訊做愛,免費視訊,伊莉討論區,sogo論壇,台灣論壇,plus論壇,維克斯論壇,情色論壇,性感影片,正妹,走光,色遊戲,情色自拍,kk俱樂部,好玩遊戲,免費遊戲,貼圖區,好玩遊戲區,中部人聊天室,情色視訊聊天室,聊天室ut,自拍,後宮電影院,85cc,免費影片,a片

蚵仔麵線Jeff said...

徵信社,尋人,偵探,偵探社,徵才,私家偵探,徵信,徵信社,徵信公司,抓猴,出軌,背叛,婚姻,劈腿,感情,第三者,婚外情,一夜情,小老婆,外遇,商標,市場調查,公平交易法,抓姦,債務,債務協商,應收帳款,詐欺,離婚,監護權,法律諮詢,法律常識,離婚諮詢,找人,追蹤器,GPS,徵信,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信社

Morse code trainer