2009/10/30

Apa criteria yang perlu ada pada 9m2



Kepada rakan yang sudi memberi pendapat dan cadangan sila beri pendapat dan padangan anda di ruangan "comment" post ini. Ini sekadar pendapat dan pandangan sahaja. Anda di nasihatkan tidak membabitkan nama atau rakan-rakan ham yang lain. Anda juga perlu berterus terang dengan menulis nama dan callsign anda supaya senang saya hubungi jika ada apa-apa berlaku selepas ini. Tujuan saya adalah untuk mengenalpasti apakah yang perlu di buat atau persediaan semasa menjadi 9M2's sebelum dan selepas menjadi 9M2's. Sekian 9W2RIE.








Comment here

6 comments:

9W2OCC SHAM aka Misai Tanglooong said...

kateria yg perlu ada,,,

1) jasad
2) tangan dan jari wajib ada,,,
3) papan pengetuk juga wajib ada,,,
4) rumah
5) talian letrik ( optional )
6) lesen AA 9M
7) 6th sense utk tx CW

tu saja rie,,, 7 3

9M2RIE said...

tku bang sham atas cadangan anda. Semoga memberi manafaat kepada saya dan rakan yang lain.

Zamri bin Ahmad said...

nak kena kurus...
takleh pakai seluaq jerut... wakakakakakakkaaaaaa

kalau nak criteria perfect.. hentikan laa main radio... baik main politik.. banyak sikit masyuuukkk

sendiri punya lesen belasah je...
bukan depa yg bagi duit suruh main radio hahahahhaaaaa

"ada aku kesah?"
tiada yg sempurna di dunia ini....
jadilah anda yg sebenar nya.... itulah dia amry....

ikhlas dari zamri

9M2RIE said...

yang lain semua aku setuju. tapi yg ayat mula2 tu yang tak tahan tu. wei zam aku mana pernah pakai seluaq jerut. memang ada plan nak kuruih. hang ada tgk dak gmbaq aku kat blog tu. insyallah akan di kuruskan. tku atas pendapat.

mazru said...

salam amrie,

Buat macam besa je bro,jd lah diri anda yg sebenar,takyah nak tuka ape-ape cara sekalipun.

pen kena bawak kemana-mana,lebih lg time lepas rae.

kena ade set HF baru best,jgn jd cam aku bro,nama je 9m tp main 2 meter je..

aku setuju dgn komen di atas.

9M2RIE said...

tku mazru. itu jawapan yang aku nak. aku dah ok bro. insyallah lepas ni pun ok.

Jadilah diri semdir jangan jadi org lain. aku pun sama gak mazru belom ada lagi equipmet.

kau setuju komen yg mana? kalau pasal seluar jerut. aku kena lagi la hehehe

Morse code trainer