2009/12/14

Semangat

Pagi 12hb Dec 2009

Aku bangun pagi awal. Hari ni xyl aku (9w2smu) berkerja di Umceed K.L (UM caw K.L). Kadang2 aku tak boleh nak buat apa2 aktiviti setiap hari sabtu setiap minggu. Tak ap aku berkorban jaga harmonic.
Lepas xyl pergi kerja dalam pkl 9.00pg. Harmonic aku bangun. Nama harmonic aku Nurin. Afifah. Umoq dia baru masuk 4 thn. Tapi kalau dengaq di bercakap pergh....... Kadang2 ayat power pun keluaq. Tengok mode dia ok harini. So aku tanya dia
aku: Nurin hari ini nak ikut abah tak?
nurin: Nak..nak. Abah nak pegi mana?
aku: Abah nak pergi jumpa kawan abah di K.L dan di Shah Alam.
nurin: Ok ( dia jawab o.k saja)
lepas dia kata ok saja aku terus mandikan dia. Pakai baju cantik2 nak pegi jalan. So aku pun happy sebab harmonic aku o.k dan mau ikut aku pergi K.L dan Shah Alam. Biasanya kalau mode dia tak ok. aku dok umah jer la.
So dalam kepala hotak aku ni terpikir. Tak pa lah aku pergi jumpa rakan2 yang buat kelas RAE dan yang bakal ambik exam nanti. Nak bagi moral support. Bagi semangat pada diaorang. Manatau murah rezeki meraka lulus. So 2 tempat aku pergi, satu di pusat ko k.l dan lagi satu di sek17 shah alam.
So dekat pusat ko jugak ramai rakan2 ham termasuk 9w2 dan 9m2. ok alhamdulilah. Masa dekat shah alam sek 17. Mungkin rezeki aku nak jumpa 9m2au-pak aziz dan 9w2sf-syed faizal. so banyak perkara yang di sembangkan. Seronok jumpa diorang ni. Macam2 cerita ada. Rupanya pak aziz 9m2au ni belom kenal aku di daratan. hehehe sebelum ni aku dengan beliau di alam maya saja ( yahoo massenger). hehehee. So dekat nak balik aku jumpa dia pak aziz. Anda tau tak dlm ym tuah_78 tu sapa. Hahaha dia cakap sapa...hang ka. Saya kata dia ya saya la tu pak aziz. Hahaha dia tersenyum. Rakan lagi seorang tu pak syed memang sahabat baik pada pak aziz ni. So orang lama dan berpenglaman jugak ni. Pak syed ni macam arabian sikit. Sebab kalau tengok muka dia jelas arabian. So banyak jugak cerita daripada dia. Banyak jugak ilmu dan pendapat yang baguih yang aku dapat.
So hari tu aku happy dapat jumpa rakan2 lama dan baru. Di samping tu bagi moral support kepada rakan swl yang akan memduduki exam tak berapa lama lagi ni. So kepada rakan2 yang nak mengambil RAE exam di doakan anda berjaya. Jika anda berjaya dan lulus exam nanti jangan lupa tolong rakan2 swl yang lain pulak. Itulah doa dan harapan aku. All the best. 73 9M2RIE.......

No comments:

Morse code trainer