2009/11/10

Aduh ada lagi ni.....

Masih lagi kedengaran isu-isu yang berkaitan dengan exam baru-baru ini. Mintak maaf banyak pekara ini membuat saya hilang rasa hormat kepada mereka yang membawa cerita ini. Rupanya tak abis lagi di perkatakan. Sebenarnya saya dan rakan-rakan lain tahu apa yang terjadi di dalam dewan itu. Kalau orang yang didalam itu membuka cerita atau sebagainya. Kita tak boleh nak buat apa. Kuasa lulus atau gagal adalah di pihak yang berkuasa. Kita tak boleh la membuat keputasan sendiri. dan memberitahu kepada pihak berkuasa suruh buat itu dan ini. Siapa kita, apa kaitan kita dengan pihak yang berkuasa Jika orang yang bermasalah itu lulus sekali pun. Apa kita boleh buat. Dia sendiri akan malu. Hukuman bukan ditangan kita biar dia dan ALLAH saja tahu. Orang yang membuat salah akan balas dengan ketentuan ALLAH.
Cukuplah semua tu. Berselawat lah banyak. Orang lain memerhati saja gelagat kita berperang dengan isu-isu yang mungkin tiada bukti yang kukuh. Jika ada bukti tampil ke hadapan buat penyelesaian yang patut. Jangan melibatkan orang lain dengan cerita-cerita yang tiada bukti kukuh.
Cukuplah setakat ini. Tak payah bersusah payah nak menghukum seseorang. Bukan setakat yang bersalah saja takut nak masuk frequency. Orang tak bermasalah pun malas nak masuk. Nak apply callsign pun rasa malas. Lebih baik tak payah la. Jika ada lagi desas-desus maaf banyak-banyak Hobi ini dah tak relevan lagi. So fikir-fikirkan lah............73

4 comments:

mazru said...

hmm..jangan disia-sia kan ilmu yg diprolehi bro,bukan senang nak dapat..perkara ni tak sepatutye berlaku..no komen

Anonymous said...

Rilek... Kisahkah pada mereka mereka yang berkenaan. Kalau dok fikir-fikirkan benda benda tu takut diri sendiri terjejas.
Anggaplah ianya sbg satu cabaran untuk mempertingkatkan lagi ilmu CW. Feel good...

9W2RIE said...

ok tku. harap tak dak lagi. Insyallah jiwa ni akan tenang kalau dah settle.

蚵仔麵線Jeff said...

徵信社,尋人,偵探,偵探社,徵才,私家偵探,徵信,徵信社,徵信公司,抓猴,出軌,婚姻,劈腿,感情,第三者,婚外情,一夜情,小老婆,外遇,商標,市場調查,公平交易法,抓姦,債務,債務協商,應收帳款,詐欺,離婚,監護權,法律諮詢,法律常識,離婚諮詢,錄音,找人,追蹤器,GPS,徵信,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信社

Morse code trainer