2009/11/05

Biarkan ia berlalu...


Salam semua, kita harus kembali ke pangkal jalan. Maafkanlah saja ia. Insyallah tak lama lagi ok la tu. Kadang-kadang kita ni melompat dengan dugaan dan cabaran. Tapi tak pa "cubaan". Hang tuah yang fail SPM pun dah study balik dekat sekolah Menengah Langkasuka. Doakan hang tuah berjaya.
Kemaafan di beri tanda persahabatan. Luka tu tetap luka la. Cuma hilang rasa hormat, respect dan sebagainya. Carila jalan yang benar untuk memulihan hati terluka. Tapi aku dah ok dah. Sbb dah banyak kali dah. Cuma kalau berjanji mesti pegang pada janji.
Selepas ini dimana rakan-rakan yang baru nak berlajar cw untuk buat reference. Itu tuan reference sudah tersalah cakap. Ehhh bukan aku la orang lain.
Tapi kalau yang berminat saya sanggup tolong setakat yang mampu ikhlas cakap. Yang penting "berminat". Jadi cari la semangat anda yang nak belaja cw tu supaya tak hilang. Anda cari cikgu atau guru yang anda suka dan jauhi guru yang salah. Sendiri buat baik dan sendiri buat salah. Jauhkan ia. Sebab dia sendiri pun dah tak betul.
Hari ini aku memaafkan engkau wahai tuan blog di sana. Cuma cari la macamana nak memulihkan rasa respect, hormat, tempat sumber ilmu tuan blog di sana kepada saya. Sekian...

9 comments:

mazru said...

itulah...kalo cerite dalam kelambu buat ape nak bawak keluar...

lupekan je yg penting perjuangan kite utk menguasai 25-30 wpm sambil pejam mata x yah pakai pen belum selesai lg..

9M2RIE said...

tku mazru. ya betul tu biar diorang org lama dok melatah seorang2 dan sekarang azam baru gear up speed.

Anonymous said...

ya betul tu mari kita naik kan the speed...30wpm sekarang sedang mencuba...73
de ALL

9M2RIE said...

tku all give the support. hurry up

AMATEUR RADIO STATION : 9M2GET said...

dr amrie.....
tak byk hari dah lagi nak potong baju baru.....
aku tunggu kat 7015.....jom kita gerak sama2

Zek@9m2pro said...

Uih....30wpm...yehhh

Jom

9M2RIE said...

salam. tku semua. Satu saja jika ada rakan2 yang saya kenal dan rapat terlibat dalam masalah yang panas ni.Yang mana terlibat dalam konspirasi ini. Sorry to say, maaf byk2 kemungkinan saya akan stop daripada bermain radio ni. Bukan apa menyusahkan saya untuk terus berhobi dengan amateur radio ini.
ok tku pada semua yang support.

mazru said...

wah ALL..sedang mencuba 30 wpm..tahniah dan selamat berjaya!

9W2GTR said...

rie buat utk diri dan teruskan semangat!!!

Morse code trainer