2009/11/10

Perjalanan aku ketika mengambil exam cw.....

Ini la result yang 1st exam aku dulu. Aku gagal. Tapi tak pa. Selepas exam yang 1st tu, esok hari aku dah start buat cw. Blaja cuma waktu lunchour waktu kerja hari-hari dengar dan dengar. lepas tu baru tulis. Jarak daripada exam yang 1st ke exam yang 2nd lebih kurang 5 bulan. Di bawah ini result aku yg gagal dulu.
Jadi aku tak putus asa. Aku banyakkan latih tubi dan alhamdulilah aku dah berjaya di 2nd exam ni. Sebenarnya macam-macam dugaan yang di terima semasa blaja cw ini. Tapi itu dijadikan pembelajaran saya. Tiada jalan lain untuk lulus cw ini. Ini bukan riak dan takbur. Tapi ini realitinya. Di bawah ni ada result 2nd exam yang tertulis aku lulus. Alhamdulilah.
Kepada rakan-rakan seperjuangan ku yang gagal. Jangan putus asa. Cuba lagi kerana kegagalan pertama bukan bererti gagal selama-lamanya. Di samping berdoa anda perlu berusaha ke arah itu. Insyallah satu hari nanti anda turut berjaya. Insyallah.Terima kasih kepada ibubapa, XYL dan harmonic. Tak lupa kepada cikgu-cikgu cw (BUMDUM) dan rakan2 seperjuangan dan juga rakan yang memberi support dan bukan yang kondem. Terima kasih semua.

4 comments:

AMATEUR RADIO STATION : 9M2GET said...

tahniah sekali lagi
dari perlis
Get n' Out

9W2GTR said...

Tahniah bro you really deserve it!!!

This is just a begining...wish you'll continuously 'semangat..semangat..semangat' generally in hams, especially in cw!!

73

Jen said...

eleh...kesian...keh keh keh...tahniah bro...hanya kita yang tahu apa yang kita ketahui...

mazru said...

anda mmg layak bergelar 9m2...sesuai dgn usaha dan semangat anda yg tak pernah padam..

Morse code trainer